søndag den 14. juni 2009

Weekend



Så blev det søndag, den sidste dag i en uge.
Men når man bare går her hjemme hverdag (sygemeldt), så lægger man sku ikke så meget i en weekend, ikke andet end andre også er hjemme om dagen.

I dag har jeg været så aktiv som nu mit knæ tillader.

Først i tur i Mc klubben, for at hjælpe lidt til, da vi skal ha poolparty lørdag den 20, og så skal poolen jo helst se godt ud, og ikke at glemme, helst være 30 grader, det kommer nu også, der er sat et pillefyr på poolen alene, så vi skal nok komme op på de 30 grader inden på lørdag.
Se med her www.otmc.dk/Poolparty-09.htm

Sener på dagen var jeg i tivoli for første gang i mange år, hvis vi ikke lige regner vinter åben med.
Jeg var sammen med mine gode rejse kammerater, inde og spise en god og sen frokost. Og så lige se på nogle af parkens nye forlyster, det er nu en pæn have, jeg bør komme der noget mere.

Så nu er der dømt TV og benet oppe, det var nok lige i overkanten

Ingen kommentarer: