onsdag den 18. april 2012

Ferie


Så er jeg endelig kommet på ferie.
Efter en lang flyve tur, og en helt kaotisk tur i gemmen emigrationer / kuffert / told, kom jeg ude og skulle gennem Manila på langfredag, og jeg har aldrig se en så tom Manila, alle gader var tomme ingen busser på gaden, og det står i skærene kontrast til normalen, hvor buen ikke sover, om det så er kl 04 om morgen er der normalt altid meget trafik, så god tur.
Så ind tjekning på mit fede hotel hvor jeg skal holde min føselsdsg.
Vejret kan siges men et ord SOL, altid, så jeg har været en sød dreng, for på dagen 8 april 34 grader, dog helt ned til 27 om natten.


Min gode ven Carsten var kommet for at holde fødselsdagen men mig, og vi startede fra kl 00.01 og forsatte så der ud af i 24 timer, dog lidt søvn i mellem

Ingen kommentarer: