mandag den 11. marts 2013

11-03-2013

Så blev det mandag, og igen har jeg arbejde hele weekenden, på at blive klar til at flytte ind i mit nye hus.

Nu er der kommet et tidspunkt for flytningen, så det vil sige jeg forventer at være helt færdig med alt det indvendige der skal laves, det er dog ikke hele huset der så er lavet, der er stadig gemt nogle rum der skal laves når jeg har tid og penge.

Jeg forventer at flytte den 23-4-2013, så jeg håber vi så er helt færdig.

Det ser også ud til mit gamle hus bliver solgt, der er to der er meget interesseret så jeg forventer den er solgt i denne uge.

Ellers skal min bror og jeg til England i kommende weekend, vi skal til familie fødselsdag, så det skal nok blive skægt at komme til at køre i den forkerte side.

Til alle der bruger min mail adresse sir-peter(aa)comxnet.dk så bliver den lukkede 1-4-2013

 

Ingen kommentarer: