onsdag den 5. marts 2014

Jeg kan godt se hvis jeg kikker på min egen blok, så der det kun ud som jeg er på ferie, måske er det fordi jeg så har tid at skrive på blokken.
Men for at starte lidt som jeg plejer.
Så er jeg på ferie igen
Efter en lang tur med stop i Dubie er jeg kommet til Filippinerne, landet ca. 300 km uden for Manila i en lufthavn der heder Clark. Det var før en gammel US lufthavn, en der kunde tage de store B52 bombefly, så det er en kæmpe lufthavn, uden ret meget trafik, så modsat Manila går det rigtigt stærkt her med at komme i gemmen.

I byen Clark (Angeles) skal jeg mødes med min ven Henrik der bor her fast og så nogle vender der normalt bor i Melbourne Australien, vi mødes så i Angeles hvor der er fuld fart på, det er en slags Ibiza, der er ikke meget andet at lave en party party, men det er jo helt fint når man lige kommer fra det kolde nord.

Ingen kommentarer: