søndag den 12. september 2010




1-9-2010
Malapascua
Så blev det den 1 sep. Og når jeg starter med at kikke ud, og så skinner solen, og her er 34 grader, men jeg er jo også langt væk fra Danmark, i dag er vi på øen Malapascua en lille ø der kun er 2,5 km. Lang.
Vi startede dagen med et dyk kl.06 for at se Thresher shark, en hej der normalt går meget dybt, men komme til omkring 20 meter om morgen, vi var heldige vi se en stor en, der efter to vi til Gato island for at lave to dyk, som var rigtige gode, hejer, søhest mm, to rigtigt gode dyk.
Efter at ha slentret lidt runde på Malapascua, var det på tide at vende tilbage til båden og prøve deres jacussi, det var til gengæld ikke den store oplevelse, da det var meget beskidt, men så havde vi happy houer.
Onsdag er der så middag med hele besætningen, rigtigt hyggeligt, men det bliver efterfulgt af koroki, det forgår mens jeg skriver dette, og det lyder ganske forfærdeligt, men Filippinerne går vildt op i det, så jeg trak mig diskret tilbage så Marissa og Co kunne synge i fred, så jeg en film i stedet

Ingen kommentarer: