søndag den 5. september 2010




Boracay
28-082010
Så kom vi til Boracay, efter turen fra Coron, 12 timer om natten, var Marissa søsyg, men jeg sov som sten.
Ved ankomsten til Boracay kl. 06 stod Marissa og jeg op for at se indsejlingen, og vi var de eneste der var oppe, så vi kunde rigtigt nyde freden og se sole stå op, og vi have hele båden for os selv til morgenmaden.
Vi var hele dagen på Boracay, eller det vil sige vi var på øhopping, jeg kan ikke huske hvad de hed men det var flotte steder, og Boracay har vel de flotte strande på hele filippinerne, så en fed dag med MASSER af sol, for meget sol, også selvom jeg var smurt ind i solcreme med fakta 50,
Vel tilbage på båden, sider jeg og skriver denne blog, og der er happy houer, på drinks med paraplyer, klokker er 19 og her er vel stadig 30 grader, så det er fedt at bo på vandet, hvor der er en let brise hen over dækket,
Jeg kan ikke anbefale dette krydstogt nok, det er bare så fedt.

Ingen kommentarer: