mandag den 10. januar 2011




10,01.2011
Så lakker det i mod enden på min ferie 3 dage tilbage, det er helt utroligt hvor hurtigt 5 uger går når man er på ferie, ugen efter nytår, gik sammen med Jakob og Anders, med fest og farver hverdag, men jeg kunne dog ikke følge med i deres tempo, men vi havde det skide sjovt, ellers skulde jeg ha været i Butvan sammen med Marissa for at møde hendes familie, men da min tandlæge ikke kunde nå at blive færdig, måtte, jeg udskyde at se hendes familie, det var ærligt, da jeg ikke kunde få penge tilbage for fly billetten, men Marissa tog af sted i 3 dage.
Efter Jakob og Anders er taget hjem, er der kommet mere ro på ha ha, så det er bare hygge mig og Marissa, sent op swimmingpool, ud og spise, drinks og sent i seng, og så skal man ikke glemme her stadig er over 30 grader,
Jeg kan se på DMI at jeg ha valgt det rigtige tidspunkt at rejse, for nu bliver det tø vejr i Dk, så der er vel ikke så meget is når jeg kommer hjem og de har tilmed lovet plus grader når jeg kommer hjem, nok ikke lige 30 grader, men plus.
Hygge

Ingen kommentarer: