fredag den 14. januar 2011

Hjemme igen

12 & 13-1-2011.
Det var noget af en tur hjem, efter at var kommet i så rigeligt tid i lufthavnen, begyndte det hele at skride, det fly jeg skulle med fra Manila kom for sent, og tog selvfølge også forsendt af sted til Hongkong, så da jeg kom til Hongkong havde jeg så pisse travlt, at jeg ikke var sikker på at nå mit næste fly til Istanbul, for jeg skulde først ha min bagage, så i gennem immigration, og så op på en anden etage og tjekke ind igen, og da jeg kom der op havde de lige lukkede tjek ind, så jeg måtte spørge virkeligt pænt, i mens jeg stod og pustede, fordi jeg havde løbet, de tjekkede mig in, og da jeg fik mit bording kort, fik jeg at vide at bordingen var gået igen, og jeg skulde først i gemmen emigrationen igen (jeg havde jo været i Hongkong i 30 min), og så igemmen sikkerheds kontrollen igen, og dem der har været i Hongkong s lufthavn ved hvor stor den er, man skal med undergrundes toget til afgangshallen, og man skal op og med på flere etager, så igen måtte jeg løbe, DET VAR FANDME FOR HÅRDT, og jeg var den næst sidste der kik om bord inden de lukkede døren, og selvfølge gik flyet til tiden, så det var MEGET tæt på jeg skulde ha købt en ny billet, og ha en overnatning i Hongkong.
Det var i det mindste en god tur fra Hongkong til Istanbul, nogle gode fly, men det er stadig lang tid at flyve 12 timer, og så 3,5 times vente tid og de sidste 3 timer til DK.
Det kunde ha gået en den meder hvis de kamel beduiner, bare kunde finde ud af hvordan man opførte sig i et fly.

Ingen kommentarer: