onsdag den 20. juli 2011

Bangkok, Sorry inge billeder endnu

Efter en meget speciel ferie på filippinerne, en der i første omgang kun skulle ha varet 4-5 dage, hvor jeg skulle til tandlægen, blev det til 14 dage pga. der kom nogle vender det samme sted, og da det er et rigtigt party sted der hvor vi boet, sådan lige som Ibiza, så efter 14 dage er jeg blevet syg, ved ikke om det er alkohol, eller jeg har fanget en virus, men de sidste to dage på Filippinerne var i sengen, og den første dag i Thailand, bliver nok også i sengen.
Det var ellers en rigtig god tur fra Filippinerne til Bangkok, jeg flyv fra en lufthave der heder Clark airport, det er en gammel US lufthave, den største luft base USA havde uden for US, så det virker mærkeligt, når der kommer sådan et lille alminligt rutefly, det er det samme som at være den eneste der pakkere sin bil på Bilkas parkerings plads, så stor er lufthavnen, men det kik stærkt, i forhold til Manila, det to ca. 8 min at tjekke in, immigration, sikkerheds check, Kom i gen København.
Ser frem til at blive frisk, så jeg kan komme på poltearben her i Bangkok

Ingen kommentarer: