tirsdag den 26. juli 2011





Til Bryllup I Bangkok.
Så kom dagen som var det enlige formål med denne rejse, det startede lige fra morgenstunden, med munke der kom til deres hus (hvor jeg ikke var med), efter mad med familien i deres hus, samt flere ritualer i huset (der var jeg med, da det var klokken 11), og så igen om aften kl. 18, eller det vil sige det heder fra kl. 18, for gæsterne kom sådan bare drøssend, det var så underholdning på en sene, med sang og dans.
Maden var så helt i gemmen Thai mad, så det var ikke meget jeg fik at spise, det er sku for stærkt til min smag, og det selv og jeg har været i Thailand 15-20 gange.
Det var en meget flot bryllup, og der kom 400 thai gæster, jeg ved sku ikke hvor de har lært alle de mensker at kende
Smider lige et par billeder med.

Ingen kommentarer: