fredag den 27. august 2010




Coron
Så er vi Coron, og det er primat for at dykke, og så er jeg så uheldig ag jeg har fået en forkøle der har sat i bihulen, så jeg havde et dyk på 2 meter, inden jeg måtte gå op, og dem der har prøvet at dykke med betænsel i bihulen ved hvor smertefuldt det er, den eneste trøst er jeg har været her før, og dykkede på de fleste gode steder.
Coron by er der nu ikke meget ved, det er en lille by, så den er hurtigt set i gemmen, det er lidt kedelige, når man ikke kan komme ud og dykke.
Så vi har været ved det store kors på det lille bjerg, der støder op til Coron by, og da jeg spurte til hvor lang tid det ville tage at komme der op, sagde de ca. 30 min, det syntes jeg var meget hurtigt, for det set højt ud, men tager det til i en trik, og begynder at gå, og ganske rigtigt efter en halv time, kommer vi til det sted hvor tapperne starter 744 trin i 36 grader, det var sku varmt, vi var heldige at der er nogle filippinere der gider bære noget vand til toppen, og se sælge det for en mere pris på ca. 50 øre, for det var varmt.
Til gengæld fik vi nogle rigtige gode billeder, og jeg havde ikke været der før, så nu sidder jeg i en hængekøje på hotellet, og drikker icete og kan se op på korset, det er sku også hyggeligt.
Men vi har stadig ferie, med sol og rum og cola ha ha, så vi går og hygger os, og ser frem til vi skal ud og sejle med H.C. Andersen, og så skal mine bihuler være i orden.
Der vil nok ikke komme flere updat på bloggen den næste da vi er ude og sejle, så jeg forventer ikke at der en noget net, på de øre vi kommer på, men jeg skal nok skrive lidt om de øer vi skal besøge, og lægger det ud sener.

Ingen kommentarer: