torsdag den 19. august 2010



SÅ er jeg færdig med tandlægen, og det kom til at koste 4000kr, det er for 2 tænder med 2x3 rodbehandlinger, og så to plast kroner, de skal dog skiftes efter ca 1 år, men jeg har kikkede på nettede, og jeg har fået det til under hal pris, af de billigste sted jeg kunde finde på nette, og de reklameret men de var 40 % billiger end andre.
Så er fly rejsen da tjent hjem,
Sider ved pollen, og spiser morgen mad her kl. 12, for det blev lidt sent i går, så dagen skal gå med at hygge inden vi i morgen skal tjekke ud af hotellet kl. 04, for at tage til manille, da vi skal til Puerto Princesa der ligger på øen Palawan, det er et af de flotteste steder på Filippinerne.
Jakob min rejse kammerat, tager hjem i morgen, dog på et mere kristeligt tidspunkt, så det bliver kun jeg og Marissa det skal vider.
Fortsættelse følger

Ingen kommentarer: