onsdag den 25. august 2010




Waaaaaaa det var en meget lang dag, vi skulde bare fra El Nido til Coron en kort tur på 6 timer i båd.
Men sådan skulde det ikke gå, for det første jeg blevet syg, jeg havde sku fået alt for meget sol, så jeg så hele tiden frem til turen sluttede, men den var lang, først skulde vi vente på de kom benzin på båden, så skulde vi venter 1,5 time på at få lov til at sejle af copstgarden, og det var selv om det var blik stille, og den tur der butte tage 6 timer tog lige pludselig 9 timer, plus vi skulde ventede på båden i en hal time inden vi kunde komme i land. Fandeme en lang tur.
Og så var det en båd, hvor man sad af helvede til på.
Nå men nu er vi i Coron hos seadiver, hvor jeg nok bliver nød til at springe den første dag over med dyk, da jeg ikke er helt oven på.
Så kan Marissa og jeg gå ud og se byen.
nyd billederne

Ingen kommentarer: