onsdag den 15. december 2010



15-12-2010
I dag startede dagen på ægte filippinsk tid, jeg skude møde i dykker shoppen kl. 8 og da jeg spørger Marissa hvad klokker en, for jeg at vide klokken er 7, så har jeg jo masser af tid til at gå de 25 meter der er fra mit værelse til shoppen, men på ægte Filippins maner, gik hendes ur næsten 1 time for sent, men hvem tænker på sådan en lille detalje?
Og nu da Marissa gerne vil lære dansk er vi startede med ”godmorgen klokken er 7” så må vi se om det kan hjælpe 
Men det var helt ok så brugte vi tiden i swimingpollen end til jeg kunde komme ud og dykke kl. 14, denne gang min tid,
Der var desværre ikke så meget at sige om dette dyk, der var en fin sigtbarhed, men det var kun små ting der var at se, og vi var nu ikke på nogle rigtige dybdte, og da jeg er mest til store dybder og store og mange fisk mm syntes jeg det var lidt kedeligt, så vi må se om det bliver beder i morgen
Der er stadig klart og varmt vand vi dykker i 30 grader.
Jeg har se overskriften på jeres vejrudsigt, med frost og sne, så jeg bliver her 4 uger endnu

Ingen kommentarer: