fredag den 31. december 2010

31-12-2010 Nytår
Der er sket en del siden sidst, vi er taget fra øen Cebu til byen Angeles for at holde nytår, og jeg kan gå til tandlægen (desværre men det er meget billigt) Angeles er sådan en rigtig party by, lidt ala Ibiza.
Her er Anders støt på os, så nu er der party til langt ud på natten, men jeg kan sku ikke være med de to andre, så jeg kommer altid tidligere hjem, Marissa gider nu ikke tage med i byen, hun vil hellere hygge sig på hotellet, hvor hun snart kender all, selvom det er et stort hotel.
Lige nu sider jeg ved swimming pollen og venter på min morgen mad, i dag er det ikke helt så varmt kun 30 grader, jeg ved der en nogle der godt kunde bruge noget af al den varme.
Her kommer vi ind i det nye år 7 timer før jer i Danmark
Rigtig godt nytår til alle der kikker på denne blog,
PS. Jeg håber der kommer nogle billeder fra nytårs nat på bloggen i morgen

Ingen kommentarer: